torsdag 2. juni 2016

Silketrykk 

I denne oppgåva skulle me lage silketrykk, der me laga oss eit motiv som vi skulle trykke. Motivet skulle vere eigenprodusert, og eg valde å bruke eit motiv av eit eige bilete. Eg skriev inn tekst, og teikna inn nokon sommerfugler. Dette er derfor eigenprodusert og mitt eige. Silketrykk virka veldig spennande og gøy, så dette var noko eg gleda meg til å prøve.


1. Det første eg gjorde var å ta emulsjon på ei silktrykkramme og lot den stå i et mørkt rom i ca. ei veke. Grunnen til at den måtte stå i eit mørkt rom var fordi emulsjonen er lysømfintlig, og i tillegg skulle dette tørke. Deretter gjorde eg ferdig motivet og dette skulle vi ha over på ein transparang.

2. Etter ei veke tok eg rammen med emulsjon ut, og belyste motivet i ca. 5 min, og da låg eg rammen under et UV-lys i eit mørkt rom. Når de fem minuttene var gått, tok jeg rammen og løpte inn i vasken å begynte å skylle rammen med kaldt vann. Etter hvert falt emulsjonen av, slik at motivet blei synlig.

3. Då var eg endelig klar til å begynne med malingen. Først valde eg kva maling eg ville bruke, og dette måtte eg blande ut med printmedium. Eg måtte også teipet rundt rammen for å få med akkuratt det eg ville ha med på trykket.
For at malingen skulle leggje seg på arket som låg under rammen, måtte eg bruke ein rakel som eg drog over rammen 2-3 gonger.


Her er nokon av trykka mine: 













































Her er utstyret eg brukte under trykke prosessen!



























Her trykka eg motivet mitt på ei veske

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar