mandag 4. januar 2016

Inspirasjonsbilde av Irving Penn!

Eg har vald å etterligne eit bilde av Irving Penn, ein kjend portrett- og motefotograf som eg har skreve litt om tidligare. Eg valde eit bilde som eg synest ver spenannde og litt mystisk. Med enkelte trekk prøvde eg dermed å gjøre bilde til mitt eget. For å ta bildet fekk eg hjelp av ei god venninne, som synest det var spennande å vere med som modell.   


Her er bilete eg skal etterligne:





















Først starta eg med å sminke ho med svart ansiktsmaling rundt øynene, og prøvde å få det så mørkt så mulig. Eg fann ein fin plass med litt lys bagrunn, så kunne eg redigere den lysere eller heilt kvit seinere. Ein lys og kvit bakgrunnen er med å gjere eit skarpare og meir klart bilde.
 


   


















Her er utganspunktet mitt som eg ønska å bearbeide i photoshop for å få eit endå betre resultat. Eg starta med å gjere bildet til svart/kvitt. Deretter justerte eg slik at kontrastane blei skarpare, og da blei det svarte i ansiktet ekstra skarpt, og bakgrunnen blei dermed lysare og finare. Men for at bakgrunnen skulle bli som eg ønska måtte eg markere heile personen og dermed klippe ho inn i ein heilt lys og kvit bakgrunn slik at bakgrunnen blei lik som i bilde eg skulle etterligne.



Resultat: 
Her kan dåke sjå korleis resultatet mitt blei. Eg er fornøyd over sluttresultatet, og synest det var eit interresant bilde å bli inspirert av og gjøre til sitt eige.  
































    

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar